.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلوی فرهنگ چابلوسی در ساری گرفته شود

عضو شورای اسلامی شهر ساری از مسئولان خواست تا جلوی گسترش فرهنگ چاپلوسی را در سطح شهر بگیرند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمد حسن محمدی کیادهی عصر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری افزود: پاسخگویی یک اصل مهم و مورد تاکید بزرگان و مسئولان کشور بوده و لازم است شورا و شهرداری ساری شرایط پاسخگویی به تمام نظرات و انتقادات مطروحه از سوی شهروندان و نخبگان در مورد وضعیت شهر را فراهم سازند.

وی یادآور شد: شهردار سابق ساری در مصاحبه ای به مطلب عنوان شده از سوی شهردار فعلی مبنی بر تحویل گرفتن شهرداری با 60 میلیارد بدهی واکنش نشان داد و اعلام کرد که شورای شهر باید پاسخ این مطلب را بدهد لذا از آنجا که این موضوع انعکاس رسانه ای داشته لازم است شورا پاسخگوی آن بوده واطلاع رسانی کند.

وی خطاب به اعضای شورا گفت: در المپیک قبلی ساری نه تنها حضوری پررنگ داشته بلکه مدال های خوشرنگی هم برای مردم به ارمغان آورد اما در این دوره ساری اصلا نماینده ای نداشته و از شهرهای دیگر مازندران عقب مانده و کلی خجالت کشیدیم بنابراین باید از هم اکنون برنامه ریزی کنیم تا در المپیک بعدی حضور پررنگ تری داشته باشیم به این منظور باید ازورزش حمایت کنیم.

وی اضافه کرد: در پارالمپیک چند تن از والیبالیست های معلول از ساری حضور داشتند که باید مراسم استقبال باشکوهی از این افراد تدارک شود تا خلا عدم حضور در المپیک کمتر احساس شود.

عضو شورای شهر ساری اعلام کرد: چند تن از شهروندان نسبت به نصب بنر در ورودی تالار شورا که با امضای شرکت تبلیغاتی مورد نظر بوده تذکر دادند که من این تذکر را وارد می دانم چون شورا نباید محل تبلیغات شرکت خاصی باشد و باید اینگونه تبلیغات و پارچه نوشته های بی محتوا از درو دیوار شورا جمع آوری شود.

کیادهی یادآور شد: مدتی است که شهروندان یک معضل فرهنگی که رشدی قارچ گونه دارد رنج می برد و از نمایندگان خود در شورا انتظار دارد جلوی این حرکت ضد ارزشی گرفته شود وآن افراط بیش از حد در ارسال تبریک برای انتصابات است.

وی افزود: فضای شهر و حتی رسانه ها به گونه ای تحت تاثیر این بنرها و پارچه نوشته ها قرار گرفته که تازه واردین تصور می کنند زمان انتخابات فرارسیده و جالب اینکه بسیاری از این پیام های تبریک امضا مشخصی ندارد و در ذیل آنها فقط به عباراتی چون جمعی از یا گروهی از اکتفا شده است.

کیادهی تصریح کرد خروجی این حرکت برای شهروندان چیست. آیا وقتی یک انتصاب را به جا و شایسته می خوانند منظورشان این است که مدیر قبلی نابجا و ناشایست بود. آیا اینکار باری از دوش مردم بر می دارد و آیا فرهنگ چاپلوسی و تملق را در جامعه گسترش نمی دهد؟.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : فرهنگ , چابلوسی , ساری
نظرات خوانندگان :

م---ن 20 شهريور 1391
خدا پدر تو را بیامرزد این آخری را خوب آمدی یعصی ها حتی پرو تر از این حرفها هستد دو ماه رفتند جای با این وآن دیدند ریس شد ن با پول بیت المال که من طی این دو ماه دوبیست و پانصد در صد پیشرفت داشتم وکس هم نمی گوید این آمار وارقام از کجا آمده این موصوع در تربیت بدنی بیشتر مصداق پیدا میکند
اميردروديان 20 شهريور 1391
جلوگيري از چاپلوسي در كل مازندران مانند كوبيدن آب در هاون است بيخود زحمت نكشيد.اين فرهنگ در اين استان نهادينه شده و به علت استقبال چاپلوسي شدگان از اين مرام ،در خون مازني ها رفته است.
لبیک 20 شهريور 1391
خوبه؛ اولین قدم فرهنگ سازی البته با کلام ساده ، انشاالله با عمل درج و امضا شود.
رضا 21 شهريور 1391
مرسی واقعا که تو این دوره المپیک خیلی خجالت کشیدیم
برزگر کیادهی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.